2025./2026. mācību gadā MIKC Latgales Mūzikas un mākslas vidusskolas struktūrvienībā, Jāņa Ivanova Rēzeknes mūzikas skolā, izglītojamie tiek uzņemti astoņās profesionālās vidējās izglītības programmās:

  1. Taustiņinstrumentu spēle
  2. Stīgu instrumentu spēle
  3. Pūšaminstrumentu spēle
  4. Sitaminstrumentu spēle
  5. Diriģēšana
  6. Vokālā mūzika
  7. Mūzikas vēsture un teorija
  8. Mūzika: viziens Džeza mūzika; virziens Tradicionālā mūzika.

Svarīgi laiki:

  • Uzņemšanas konsultācijas - 2025.gada 24.janvārī, 21.februārī, 14.martā, 25.aprīlī un 16.maijā plkst.16.00
  • Dokumentu iesniegšana - no 2025. gada 19.maija līdz 4.jūnija plkst.9.00
  • Iestājpārbaudījumi - 2025.gada 4. un 5.jūnijā plkst.10.00

Dokumentus iesniedz:

  • elektroniski, nosūtot uz izglītības iestādes e-pastu pasts@lmmv.gov.lv (parakstītus ar drošu elektronisko parakstu)
  • VAI klātienē attiecīgās struktūrvienības lietvedībā: Jāņa Ivanova Rēzeknes mūzikas skolas adrese – Atbrīvošanas aleja 56, Rēzekne.

    Mācībām klātienē uzņem personas pēc vispārējās pamatizglītības sekojošās profesionālās vidējās izglītības programmās (mācību ilgums četri gadi):

    Specialitāte

    1. Polifons skaņdarbs ( invencija, fugeta, fūga, prelūdija un fūga – pēc izvēles);
    2. Izvērstas formas skaņdarbs ( sonatīne, sonātes 1.daļa, rondo, variāciju cikls – pēc izvēles);
    3. Viena etīde

    Eksāmena programma jāatskaņo no galvas.

    Solfedžo, mūzikas teorija

     

    Specialitāte (bez Ērģeļspēles pamatiem)

    Iestājeksāmena programma klavierspēlē:

    • Polifons skaņdarbs (invencija, fugeta, fūga, prelūdija un fūga – pēc izvēles)
    • Izvērstas formas skaņdarbs (sonatīne, sonātes 1.daļa, rondo, variāciju cikls – pēc izvēles)
    • Etīde (vēlams, sīkā tehnika)

    Eksāmena programma jāatskaņo no galvas 

    Specialitāte (pēc izvēles priekšmeta Ērģeļspēle)

    • Baroka laikmeta skaņdarbs
    • Romantiska miniatūra

    Eksāmena programma jāatskaņo no notīm.

    Klavierspēle:

    • Polifons skaņdarbs (invencija, fugeta, fūga, prelūdija un fūga – pēc izvēles)
    • Etīde

    Eksāmena programma jāatskaņo no galvas. 

    Specialitāte (pēc specialitātes Ērģeļspēle)

    •  J.S.Bahs Mazā prelūdija un fūga (viena pēc izvēles)
    • Romantiska miniatūra
    • Izvērsts pedāļvingrinājums vai skaņdarbs pedālim solo

    Eksāmena programma jāatskaņo no notīm. 

    Klavierspēle:

    • Etīde

    Eksāmena programma jāatskaņo no galvas 

    Solfedžo, mūzikas teorija

     

    Specialitāte

    1. Gamma (3 oktāvas) pēc audzēkņa izvēles. Skaņveide, arpēdžijas, VII7, D7, dubultnotis (tercas, sekstas, oktāvas).
    2. Viena tehniska etīde.
    3. Izvērstas formas skaņdarbs

    Solfedžo, mūzikas teorija

     

    Specialitāte

    1. Divi dažāda rakstura miniatūras, vai lielformas skaņdarbs un miniatūra
    2. Mažora un minora gammas, trijskaņi, arpēdžijas tonalitātēs līdz 4 zīmēm ieskaitot
    3. Viena sagatavota etīde

    Solfedžo, mūzikas teorija

     

    Specialitāte

    1. Divi dažāda rakstura miniatūras, vai lielās formas skaņdarbs un miniatūra
    2. Mažora un minora gammas, trijskaņi, arpēdžijas tonalitātēs līdz 4 zīmēm ieskaitot
    3. Etīde uz mazajām bungām

    Solfedžo, mūzikas teorija

     

    Specialitāte.

    1. Vienu skaņdarbu diriģēt un spēlēt, dziedāt kora balsis no galvas
    2. Nodziedāt iepriekš sagatavotu tautasdziesmu
    3. Skatuves runas kultūras pārbaude – dzejolis vai prozas fragments
    4. Kolokvijs – izvēlētās IP pamatojums, dzimtā novada kultūras dzīves aktualitātes

    Klavierēs

    1. Polifons skaņdarbs
    2. Skaņdarbs

    Solfedžo, mūzikas teorija

     

    Specialitāte

    1. 2 dažāda rakstura skaņdarbi
    2. Skatuves runas kultūras pārbaude – dzejolis vai prozas fragments

    Solfedžo, mūzikas teorija

     

    Specialitāte

    1. Stāstījums – viena komponista daiļrades raksturojums. Komponistu var izvēlēties pēc pievienotā saraksta
    2. Daiļrades raksturojumā ietvert svarīgākos un interesantākos faktus no komponista dzīves, svarīgākos žanrus un pazīstamākos skaņdarbus, raksturot mūzikas stilu.
    3. Izteikt savas pārdomas un iespaidus par komponista skaņdarbiem.

    Komponistu saraksts: J.S. Bahs, V.A. Mocarts J. Haidns, F. Šūberts, A. Jurjāns, E. Dārziņš, I. Kalniņš, P. Vasks

    Solfedžo, mūzikas teorija

    Klavierēs

    1. Polifons skaņdarbs
    2. Skaņdarbs

    Specialitāte

    1. Nodziedāt 2 latviešu tautas dziesmas.
    2. Nospēlēt 2 latviešu vai pasaules tautu melodijas.
    3. Nezināmas melodijas atkārtošana un spēlēšana pēc dzirdes, neliels improvizācijas uzdevums, balstoties uz atkārtojošu ritma paternu.
    4. Kolokvijs – izvēlētās IP pamatojums, dzimtā novada kultūras dzīves aktualitātes.

    Solfedžo, mūzikas teorija

     

    Specialitātē

    1. Viens skaņdarbs solo
    2. Skaņdarbs ar audio pavadījumu (backing track Aeborsold, IReal)

    Vienā no skaņdarbiem jāatskaņo pilnas formas improvizācija

    Solfedžo

    Ieteicamais repertuārs

    1. Blue bossa (K.Dorham)
    2. Summertime (G. Gershwin)
    3. Blue monk (T. Monk)
    4. Don’t explain (B. Holiday)
    5. Watermelon man (H. Hancock)
    6. All blues (M.Davis)
    7. Mercy mercy mercy (J. Zawinul)
    8. St. Thomas (S. Rollins)
    9. Take five (P. Desmond)
    10. Tune up (M. Davis)
    11. Autumn leaves (J. Kosma)
    12. Fly me to the moon (B. Howard)
    13. Cantaloupe island (H. Hancock)
    14. Afro Blue (M. Santamaria)
    15. Tenor Madness (S. Rollins)
    16. Now’s the time (C. Parker)
    17. Misty (E. Garner)
    18. Moanin (B. Timons)

     

    Mācībām klātienē uzņem personas pēc vispārējās vidējās izglītības sekojošās profesionālās vidējās izglītības programmās (mācību ilgums trīs gadi):

    Specialitāte

    1. Gamma (3 oktāvas) pēc audzēkņa izvēles. Skaņveide, arpēdžijas, VII7, D7, dubultnotis (tercas, sekstas, oktāvas).
    2. Viena tehniska etīde.
    3. Izvērstas formas skaņdarbs

    Solfedžo, mūzikas teorija

     

    Specialitāte

    1. Divi dažāda rakstura miniatūras, vai lielformas skaņdarbs un miniatūra
    2. Mažora un minora gammas, trijskaņi, arpēdžijas tonalitātēs līdz 4 zīmēm ieskaitot
    3. Viena sagatavota etīde

    Solfedžo, mūzikas teorija

     

    Specialitāte

    1. Divi dažāda rakstura miniatūras, vai lielās formas skaņdarbs un miniatūra
    2. Mažora un minora gammas, trijskaņi, arpēdžijas tonalitātēs līdz 4 zīmēm ieskaitot
    3. Etīde uz mazajām bungām

    Solfedžo, mūzikas teorija

     

    Specialitāte

    1. 2 dažāda rakstura skaņdarbi
    2. Skatuves runas kultūras pārbaude – dzejolis vai prozas fragments

    Solfedžo, mūzikas teorija

     

    Specialitāte

    1. Polifons skaņdarbs ( invencija, fugeta, fūga, prelūdija un fūga – pēc izvēles);
    2. Izvērstas formas skaņdarbs ( sonatīne, sonātes 1.daļa, rondo, variāciju cikls – pēc izvēles);
    3. Viena etīde

    Eksāmena programma jāatskaņo no galvas.

    Solfedžo, mūzikas teorija

     

    Specialitāte

    1. Specialitāte (bez Ērģeļspēles pamatiem)

    Iestājeksāmena programma tikai klavierēs.

    • Polifons skaņdarbs (invencija, fugetta, fūga, prelūdija un fūga – pēc izvēles);
    • Izverstas formas skaņdarbs (sonatīne, sonātes 1.daļa, rondo, variāciju cikls – pēc izvēles);
    • Etīde (vēlams, sīkā tehnika)

    Eksāmena programma jāatskaņo no galvas 2. Specialitāte (pēc izvēles priekšmeta Ērģeļspēle)

    • Baroka laikmeta skaņdarbs;
    • Romantiska miniatūra;

    Eksāmena programma jāatskaņo no notīm. Klavieres

    • Polifons skaņdarbs (invencija, fugetta, fūga, prelūdija un fūga – pēc izvēles);
    • Etīde.

    Eksāmena programma jāatskaņo no galvas. 3. Specialitāte (pēc specialitātes Ērģeļspēle)

    •  J.S.Bahs Mazā prelūdija un fūga (viena pēc izvēles);
    • Romantiska miniatūra;
    • Izvērsts pedāļvingrinājums vai skaņdarbs pedālim solo;

    Eksāmena programma jāatskaņo no notīm. Klavieres

    • Etīde.

    Eksāmena programma jāatskaņo no galvas Solfedžo, mūzikas teorija

     

    Specialitāte

    1. Nodziedāt 2 latviešu tautas dziesmas.
    2. Nospēlēt 2 latviešu vai pasaules tautu melodijas.
    3. Nezināmas melodijas atkārtošana un spēlēšana pēc dzirdes, neliels improvizācijas uzdevums, balstoties uz atkārtojošu ritma paternu.
    4. Kolokvijs – izvēlētās IP pamatojums, dzimtā novada kultūras dzīves aktualitātes.

    Solfedžo, mūzikas teorija

     

    Specialitātē

    1. Viens skaņdarbs solo
    2. Skaņdarbs ar audio pavadījumu (backing track Aeborsold, IReal)

    Vienā no skaņdarbiem jāatskaņo pilnas formas improvizācija

    Solfedžo

    Ieteicamais repertuārs

    1. Blue bossa (K.Dorham)
    2. Summertime (G. Gershwin)
    3. Blue monk (T. Monk)
    4. Don’t explain (B. Holiday)
    5. Watermelon man (H. Hancock)
    6. All blues (M.Davis)
    7. Mercy mercy mercy (J. Zawinul)
    8. St. Thomas (S. Rollins)
    9. Take five (P. Desmond)
    10. Tune up (M. Davis)
    11. Autumn leaves (J. Kosma)
    12. Fly me to the moon (B. Howard)
    13. Cantaloupe island (H. Hancock)
    14. Afro Blue (M. Santamaria)
    15. Tenor Madness (S. Rollins)
    16. Now’s the time (C. Parker)
    17. Misty (E. Garner)
    18. Moanin (B. Timons)

     

    Vineta Briede-Dzanuška

    Struktūrvienības vadītājs mūzikā
    Vineta.Briede-Dzanuska [at] lmmv.gov.lv