Uzņemšana profesionālās vidējās izglītības programmās mūzikā 2024.gadā ir noslēgusies.


Dokumentus iesniedz:

  • elektroniski, nosūtot uz izglītības iestādes e-pastu pasts@lmmv.gov.lv (parakstītus ar drošu elektronisko parakstu)
  • VAI klātienē attiecīgās struktūrvienības lietvedei: struktūrvienības Jāņa Ivanova Rēzeknes mūzikas skola adrese – Atbrīvošanas aleja 56, Rēzekne.

Svarīgi laiki:

  • Konsultācijas - 19.01., 16.02., 15.03., 19.04., 17.05. plkst. 16.00 un 14.jūnijā plkst.12.00 un 13.00
  • Dokumentu pieņemšana - no 2024. gada 01.jūnija līdz 25.jūnijam plkst. 9.00
  • Iestājpārbaudījumi - 25. un 26.jūnijā plkst. 10.00

Vineta Briede-Dzanuška

Struktūrvienības vadītājs mūzikā
Vineta.Briede-Dzanuska [at] lmmv.gov.lv

Mācībām klātienē uzņem personas pēc vispārējās pamatizglītības sekojošās profesionālās vidējās izglītības programmās:

Specialitāte

  1. Polifons skaņdarbs ( invencija, fugeta, fūga, prelūdija un fūga – pēc izvēles);
  2. Izvērstas formas skaņdarbs ( sonatīne, sonātes 1.daļa, rondo, variāciju cikls – pēc izvēles);
  3. Viena etīde

Eksāmena programma jāatskaņo no galvas.

Solfedžo, mūzikas teorija

 

Specialitāte (bez Ērģeļspēles pamatiem)

Iestājeksāmena programma klavierspēlē:

  • Polifons skaņdarbs (invencija, fugeta, fūga, prelūdija un fūga – pēc izvēles)
  • Izvērstas formas skaņdarbs (sonatīne, sonātes 1.daļa, rondo, variāciju cikls – pēc izvēles)
  • Etīde (vēlams, sīkā tehnika)

Eksāmena programma jāatskaņo no galvas 

Specialitāte (pēc izvēles priekšmeta Ērģeļspēle)

  • Baroka laikmeta skaņdarbs
  • Romantiska miniatūra

Eksāmena programma jāatskaņo no notīm.

Klavierspēle:

  • Polifons skaņdarbs (invencija, fugeta, fūga, prelūdija un fūga – pēc izvēles)
  • Etīde

Eksāmena programma jāatskaņo no galvas. 

Specialitāte (pēc specialitātes Ērģeļspēle)

  •  J.S.Bahs Mazā prelūdija un fūga (viena pēc izvēles)
  • Romantiska miniatūra
  • Izvērsts pedāļvingrinājums vai skaņdarbs pedālim solo

Eksāmena programma jāatskaņo no notīm. 

Klavierspēle:

  • Etīde

Eksāmena programma jāatskaņo no galvas 

Solfedžo, mūzikas teorija

 

Specialitāte

  1. Gamma (3 oktāvas) pēc audzēkņa izvēles. Skaņveide, arpēdžijas, VII7, D7, dubultnotis (tercas, sekstas, oktāvas).
  2. Viena tehniska etīde.
  3. Izvērstas formas skaņdarbs

Solfedžo, mūzikas teorija

 

Specialitāte

  1. Divi dažāda rakstura miniatūras, vai lielformas skaņdarbs un miniatūra
  2. Mažora un minora gammas, trijskaņi, arpēdžijas tonalitātēs līdz 4 zīmēm ieskaitot
  3. Viena sagatavota etīde

Solfedžo, mūzikas teorija

 

Specialitāte

  1. Divi dažāda rakstura miniatūras, vai lielās formas skaņdarbs un miniatūra
  2. Mažora un minora gammas, trijskaņi, arpēdžijas tonalitātēs līdz 4 zīmēm ieskaitot
  3. Etīde uz mazajām bungām

Solfedžo, mūzikas teorija

 

Specialitāte.

  1. Vienu skaņdarbu diriģēt un spēlēt, dziedāt kora balsis no galvas
  2. Nodziedāt iepriekš sagatavotu tautasdziesmu
  3. Skatuves runas kultūras pārbaude – dzejolis vai prozas fragments
  4. Kolokvijs – izvēlētās IP pamatojums, dzimtā novada kultūras dzīves aktualitātes

Klavierēs

  1. Polifons skaņdarbs
  2. Skaņdarbs

Solfedžo, mūzikas teorija

 

Specialitāte

  1. 2 dažāda rakstura skaņdarbi
  2. Skatuves runas kultūras pārbaude – dzejolis vai prozas fragments

Solfedžo, mūzikas teorija

 

Specialitāte

  1. Stāstījums – viena komponista daiļrades raksturojums. Komponistu var izvēlēties pēc pievienotā saraksta
  2. Daiļrades raksturojumā ietvert svarīgākos un interesantākos faktus no komponista dzīves, svarīgākos žanrus un pazīstamākos skaņdarbus, raksturot mūzikas stilu.
  3. Izteikt savas pārdomas un iespaidus par komponista skaņdarbiem.

Komponistu saraksts: J.S. Bahs, V.A. Mocarts J. Haidns, F. Šūberts, A. Jurjāns, E. Dārziņš, I. Kalniņš, P. Vasks

Solfedžo, mūzikas teorija

Klavierēs

  1. Polifons skaņdarbs
  2. Skaņdarbs

Specialitāte

  1. Nodziedāt 2 latviešu tautas dziesmas.
  2. Nospēlēt 2 latviešu vai pasaules tautu melodijas.
  3. Nezināmas melodijas atkārtošana un spēlēšana pēc dzirdes, neliels improvizācijas uzdevums, balstoties uz atkārtojošu ritma paternu.
  4. Kolokvijs – izvēlētās IP pamatojums, dzimtā novada kultūras dzīves aktualitātes.

Solfedžo, mūzikas teorija

 

Specialitātē

  1. Viens skaņdarbs solo
  2. Skaņdarbs ar audio pavadījumu (backing track Aeborsold, IReal)

Vienā no skaņdarbiem jāatskaņo pilnas formas improvizācija

Solfedžo

Ieteicamais repertuārs

  1. Blue bossa (K.Dorham)
  2. Summertime (G. Gershwin)
  3. Blue monk (T. Monk)
  4. Don’t explain (B. Holiday)
  5. Watermelon man (H. Hancock)
  6. All blues (M.Davis)
  7. Mercy mercy mercy (J. Zawinul)
  8. St. Thomas (S. Rollins)
  9. Take five (P. Desmond)
  10. Tune up (M. Davis)
  11. Autumn leaves (J. Kosma)
  12. Fly me to the moon (B. Howard)
  13. Cantaloupe island (H. Hancock)
  14. Afro Blue (M. Santamaria)
  15. Tenor Madness (S. Rollins)
  16. Now’s the time (C. Parker)
  17. Misty (E. Garner)
  18. Moanin (B. Timons)

 

Mācībām klātienē uzņem personas pēc vispārējās vidējās izglītības sekojošās profesionālās vidējās izglītības programmās:

Specialitāte

  1. Specialitāte (bez Ērģeļspēles pamatiem)

Iestājeksāmena programma tikai klavierēs.

  • Polifons skaņdarbs (invencija, fugetta, fūga, prelūdija un fūga – pēc izvēles);
  • Izverstas formas skaņdarbs (sonatīne, sonātes 1.daļa, rondo, variāciju cikls – pēc izvēles);
  • Etīde (vēlams, sīkā tehnika)

Eksāmena programma jāatskaņo no galvas 2. Specialitāte (pēc izvēles priekšmeta Ērģeļspēle)

  • Baroka laikmeta skaņdarbs;
  • Romantiska miniatūra;

Eksāmena programma jāatskaņo no notīm. Klavieres

  • Polifons skaņdarbs (invencija, fugetta, fūga, prelūdija un fūga – pēc izvēles);
  • Etīde.

Eksāmena programma jāatskaņo no galvas. 3. Specialitāte (pēc specialitātes Ērģeļspēle)

  •  J.S.Bahs Mazā prelūdija un fūga (viena pēc izvēles);
  • Romantiska miniatūra;
  • Izvērsts pedāļvingrinājums vai skaņdarbs pedālim solo;

Eksāmena programma jāatskaņo no notīm. Klavieres

  • Etīde.

Eksāmena programma jāatskaņo no galvas Solfedžo, mūzikas teorija

 

Specialitāte

  1. Gamma (3 oktāvas) pēc audzēkņa izvēles. Skaņveide, arpēdžijas, VII7, D7, dubultnotis (tercas, sekstas, oktāvas).
  2. Viena tehniska etīde.
  3. Izvērstas formas skaņdarbs

Solfedžo, mūzikas teorija