Kas ir Latgales Mūzikas un mākslas vidusskola?
Tā ir Kultūras ministrijas pakļautībā esoša izglītības iestāde.
Kādu kvalifikāciju var iegūt Latgales Mūzikas un mākslas vidusskolā?
- Profesionālās ievirzes izglītību dažādās specialitātēs
- Profesionālo vidējo izglītību dažādās specialitātēs
Kurš var mācīties vidējās izglītības programmās?
Personas, kam ir vismaz pamatizglītība.
Kurš var iestāties bērnu mūzikas skolā?
Personas, kas mācās 1.-2.klasē vispārizglītojošajā skolā.
Kurš var iestāties bērnu mākslas skolā?
Personas 9-10 gadu vecumā.
Kur atrodas Latgales Mūzikas un mākslas vidusskola?
Mācību process notiek divās ēkās.
- Mūzikas struktūrvienības un skolas juridiskā adrese: Atbrīvošanas aleja 56, Rēzekne
- Mākslas struktūrvienības adrese: Baznīcas iela 34A, Rēzekne
Kur atrodas bērnu mākslas skolas mācību punkti?
Tie atrodas Gaigalavā, Kaunatā un Sakstagalā.
Kā sazināties ar skolu?
Pa tālruni: +371 29115507
Pa e-pastu: pasts@lmmv.gov.lv