Kas ir Latgales Mūzikas un mākslas vidusskola?

Tā ir Kultūras ministrijas pakļautībā esoša izglītības iestāde.

Kādu kvalifikāciju var iegūt Latgales Mūzikas un mākslas vidusskolā?

  • Profesionālās ievirzes izglītību dažādās specialitātēs
  • Profesionālo vidējo izglītību dažādās specialitātēs

Kurš var mācīties vidējās izglītības programmās?

Personas, kam ir vismaz pamatizglītība.

Kurš var iestāties bērnu mūzikas skolā?

Personas, kas mācās 1.-2.klasē vispārizglītojošajā skolā.

Kurš var iestāties bērnu mākslas skolā?

Personas 9-10 gadu vecumā.

    Kur atrodas Latgales Mūzikas un mākslas vidusskola?

    Mācību process notiek divās ēkās.

    • Mūzikas struktūrvienības un skolas juridiskā adrese: Atbrīvošanas aleja 56, Rēzekne
    • Mākslas struktūrvienības adrese: Baznīcas iela 34A, Rēzekne

    Kur atrodas bērnu mākslas skolas mācību punkti?

    Tie atrodas Gaigalavā, Kaunatā un Sakstagalā.

    Kā sazināties ar skolu?

    Pa tālruni: +371 29115507

    Pa e-pastu: pasts@lmmv.gov.lv