Konkurss Sasniegumi
SkillsLatvia 2025 pusfināls
SkillsLatvia 2025 pusfināls konkursā “Grafiskā dizaina tehnoloģijas” | Foto: Māra Zīliņa

Nacionālā jauno profesionāļu meistarības konkursa SkillsLatvia 2025 pusfinālā grafiskā dizaina tehnoloģijās noskaidroti 6 jaunie profesionāļi, kuri sacentīsies par Latvijas labākā titulu savā profesijā Konkursa finālā 8. un 9. maijā.

Ar lepnumu ziņojam, ka no MIKC “Latgales Mūzikas un mākslas vidusskola Vietu SkillsLatvia 2025 finālā prasmju konkursā “Grafiskā dizaina tehnoloģijas” ieguva abi skolas pārstāvji pusfinālā, Agris Grigs un Ella Zlotņikova, kurus konkursam sagatavoja pedagoģe Māra Zīliņa. Sveicam un vēlam izcilus panākumus finālā!

Konkursantiem pusfinālā bija jāsagatavo informatīvs biedrības "Dzīvnieku pansija Ulubele" izdevums "Draugu avīze". No dotā teksta un vizuālajiem materiāliem bija jāizveido izdevuma "Draugu avīze" iekšlapu un vāka dizains. Turklāt no izveidotajiem salikumiem, atbilstoši noteiktiem parametriem, bija jāizveido digitāli publicējama izdevuma versija. Konkursantiem šī uzdevuma izpildei tika atvēlētas 6 stundas.

Kopumā konkursa pusfinālā “Grafiskā dizaina tehnoloģijas” piedalījās audzēkņi no 9 mācību iestādēm - MIKC “Latgales Mūzikas un mākslas vidusskola”, Profesionālās vidusskolas "Victoria", Valmieras Dizaina un mākslas vidusskolas, MIKC “Daugavpils Dizaina un mākslas vidusskola “Saules skola””, Ogres tehnikuma, Rīgas Mākslas un mediju tehnikuma, MIKC “Rīgas Dizaina un mākslas vidusskola”, Jēkabpils Tehnoloģiju tehnikuma, Rīgas Valsts tehnikuma un MIKC “Liepājas Mūzikas, mākslas un dizaina vidusskola”. Prasmju konkursa pusfināla uzdevumu vērtēšanu veica attiecīgo profesionālo izglītības iestāžu pedagogi nozares eksperta Iva Zennes vadībā.

Prasmju konkursa “Grafiskā dizaina tehnoloģijas” pusfinālu 2025.gada 21.janvārī organizēja Valsts izglītības attīstības aģentūra (VIAA) sadarbībā ar Rīgas Valsts tehnikumuPusfinālu norisi finansē Eiropas Sociālais fonds Plus un Latvijas valsts VIAA īstenotā projekta “Atbalsts prasmju izcilībai profesionālajā izglītībā” ietvaros.